FACES



Vet ni vad jag har hållt på med under veckoslutet? Jo, skuttat omkring på FACES etnofestival. Det är typ världens chilligaste festival där en massa, jaa främst hippien samlas. Tala om ett ställe att checka outfits, skitcoola männskor finns där! Tjaa i alla fall, har inte sovit för mycket under förra natten pga festivalen, men de är värt det hela!

Idag har jag suttit på en kompis knofirmation i för länge, tänkte typ dö. Ateist som jag är kunde jag inte hjälpa hur spyrona steg upp i halsen av allt. Är lessen men de bara känndes liksom tillgjort till tusen. Orkar inte gå in på min eller nån annans tro dess mera.

Jaa, de var väl de jag hade o sejja, nej just de, Fred en kompis jag har ville visst peka ut att han tror för mycket om sej själv. Sådär, ha en kul kväll!

Kommentarer
Postat av: Leonel

vi har blitt aningen slöa här på bloggen :D fast jag uppdaterade faktiskt just ;> kisskiss

2008-08-08 @ 11:46:34
Postat av: Lei

2008-08-08 @ 14:05:54
Postat av: Leona

hoppsan Lei kom i misstag :D japp jag vet.. adjö bloggen så småningom!

2008-08-08 @ 14:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0