jag har lurat bort ditt förnuft

Hur jag än försöker förklä min sanning i vargens kläder skiner ändå allting igenom. Hur jag än försöker förtränga det som så tydligt syns utåt förstår alla vad jag vill. Ense eller oense med mej, alla vet hur saker o tinger hänger ihop.

I tystnaden önskar jag att jag kunde gömma märkena du lämnat efter dej på min kropp. Märkena du satt dit för att markera ditt revir, ditt spelplan. Du gjorde det väldigt klart för alla.

Du använde mer än adjektiv och pronomen då du beskrev din livshistoria. Du var starkare än dom andra. För du förstod att jag ljög varenda ett ord.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)!

2008-12-14 @ 20:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0