jag kan inte se tydligt mera, jag har mist min talförmåga också.

Jag tror jag ger upp. Jag tror ja slutar leka fröken-stenhård och jag-vet-själv-bäst. Det gör jag inte. Det är du som vet bäst. Just nu är det du som håller svaren om min framtid i händerna. Jag vill riva svaren ur din hand. Jag vill läsa dem högt och rätta till alla dina fel. Men du tillåter inte. Du straffar mej för min fåfänga och plågar mej med blickar som bränner djupt inuti.

När ska jag lära mej att stå på egna ben?

Hur ska jag lära mej att älska nån som dej?

Kommentarer
Postat av: sara

okej nu tog du orden ur min mun . PRECIS sådär känner ja nu. usch

2008-12-09 @ 17:50:39
URL: http://jordgubbscocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0