KÄRLEK

Och världen kommer aldrig att bli rättivs. Det finns alltid dom som är starka.
Det finns svart på vitt. Det är det dethär samhället går ut på: att skilja de onda från det goda.
Det ju så jävla lätt. För det finns ju lagböcker och poliser. Hah, moral o etik va.

Du är det ja finner moraliskt rätt. Lagligt sett borde jag hellre döda dej på denna kvicka sekund.
Du är ju efterallt en ond människa. Full av elaka drag och fula ord skrivna över hela din kropp.

PS jag ska tatuera KÄRLEK i nacken
PPS nostalgi dyker upp, dethär är mitt sista inlägg år tvåtusenåtta

Kommentarer
Postat av: ale

bara jag sku drömma dt först så kan jag börja fundera på vad fan mitt problem är ;)



ska du tatuera dej?nice!

2008-12-31 @ 11:19:07
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0