en längtan, två

Hade kanske skutit undan min längntan efter sommaren för en bråkdels sekund, men den återvände genast då jag på lande drog på mig en t-shirt som doftade alldeles till saltvatten och hav. Det måste ha vari en av mina flere outfits som jag förstörde under sommaren med att hoppa i havet med kläderna på. Men den lusten övertog mej säkert ett tiotal gånger under sommarn o7. Ja, så efter att jag hade plockat ut den här t-shirten satte jag mej ner på sängen och bara blundade häftigt, önskade att det vore sommar igen. Sommar för alltid. Önskade att jag kunde åka på roadtrip till USA med mina vänner, att jag kunde festa natt o dag. Det var nästan så rörande att en tår dök upp i ögat på mej. Men jag kom på mej själv med att rycka mej upp från sängen slänga in t-shirten i skåpet och ta den samma gamla som låg på stolen brevid sängen. Men oo va ja längtade. Jag drog hastigt på mej ytterkläderna och kände den kalla vinden i ansiktet då jag slog fast dörren bakom mej. SNÄLLA jag ber, låt det bli sommar nu ! Jag ger vad som helst. Jag kom och tänka på att det var måndag idag, alltså bara tre dagar, med den här inräknat, så skulle jag igen vara i stan. Ja, ja älskar lande, men nu när mina vänner här har rest till swe, så uttråkar det här eviga vädret och den trista landsvägen mej. Jag är ändå innerstinne en storstads-tjej(om man får kalla hfors för storstad, vilket ja tvivlar på) och mitt hjärta längtar tillbaka till bullret. Hade faktiskt tänkt komma på nån tjejigtvärre att göra under följande vs. Nån ideer? :) puss o förlåt för min ångestfyllda text.

Kommentarer
Postat av: jos

ooohh, älskar rubriken!! "en längtan, två. så klockrent gumman ! :) usch vad jag saknar sommaren nu. fick megafiilis att ligga på stranden me ett glas iskall breezer i ena handen o ELLE tidningen i den andra. iförd säsongens mest eftertraktade bikini såklart! jaaa-a plans for next weekend? shoppa 2-hand me mej ! :) annars har ja en jävla lust på en bar kväll me tjejena. ska vi fösöka komma in nånstans kanske? puss!

2008-02-18 @ 21:40:15
URL: http://www.withsarahseyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0