killarKILLARkillar

Haloj, idag, ikväll, hur ni vill ta det ska jag fokusera på killar i mitt inlägg. Okej, jag gjorde slut med min kille för typ en vecka sen, o ni ska veta att de känns bra nu. Men va e de som allti får oss att längta efter de vi int kan få? Typ e du singel ska du ha förhållande o tvärtom. Just nu är jag superduper nöjd me att va singel, de liksom passar mej som en hantag på en dörr. Jag e typen som helst raggar upp kille efter kille. Visst det har gett mej ett visst rykte som jag helst int vill gå in på nu, men iaf. Så finns det tjejer som glatt hoppar från ett förhållande till ett annat, eller håller sej till sin ena kille i åratal. Jag beundrar såna tjejer, jag skulle aldrig klara av att typ vara 2 år tillsammans med en och samma, åtminstone e de hur jag känner nu!

Men till saken, killar. Varför ska de fan vara så svårt för killar att lägga fram sina känslor så man förstår va de menar?! De liksom använder alla färgerna i paletten fast de vore så enkelt att bara måla svart på vitt. Killar har liksom sina känslor i endaste en knut och så skyller dom på tjejerna då vi känner oss osäkra. Ursäkta mej. Men så kan de väl inte gå. Varför tror killar att tjejer alltid har så lätt att säga vad de känner och tycker, visst kan de vara så ofta att tjejer är mer framåt, men inte alltid. Och när killen engång har fått för sej att han "älskar" nån så upprepar han det typ 50 gånger om dan så man får de på nerverna. Man behöver inte upprepa jämt! Ifall killen älskar tjejen märks de nog utan ord okså.

Det var de lilla väldigt stökiga jag hade att säga, pus!

Kommentarer
Postat av: sarppa the guyhater

kloka ord min pojkmagnet ! du är fin, du. =)))

2008-07-15 @ 18:37:34
URL: http://www.withsarahseyes.blogg.se (död)
Postat av: Leona

Män... vi kvinnor skulle tjäna miljoner på att bli lesbiska allihop. Världen skulle ju gå under men what the heck? ;) love u sis <3

2008-07-16 @ 00:37:47
Postat av: Jiggy

Bra skrivet! de e mycket mysigare när pojkar nämner ordena "jag älskar dej" mera sällan än dygnet runt. man blir trött. :P



INGA planer överhuvudtaget :/

när ska ni på festen? :) vi borde ses något tag. inte borde utan VILL OCH på momangen! :D

2008-07-16 @ 13:59:06
URL: http://jiggys.blogg.se/
Postat av: Jiggy

kan bli lite tight på söndag :/ måste se lite ännu! vekc eskulle ringa ivf till veckoslutet skrev hon :) så de borde fixa sej! e du här hela veckoslutet?=)

2008-07-17 @ 19:53:56
URL: http://jiggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0