långt ifrån sommar.

Senaste fyra dagarna har jag luggit hemma, sjuk. Feber och fruktansvärd huvudvärk, men nu är jag så gott som frisk. Ganska sur är jag nog ändå. Skulle igår åka in till stan o träffa min pojkvän, men kunde ju inte. Och idag skall han jobba, så de blir inte av. Men imoron, hoppas, hoppas!


    

Idag skall jag åtminstone ta en sväng i några butiker, se om jag hittar nåt kul. Men ska nog int slösa bort alla pengar, nu när de bara e en vecka tills jag ska shoppa loss i köpenhamn. Pus

PS. Sarah är den goaste o snällaste personen som finns. Jag älskar henne så mycket. Saknar henne okså väldigt mycket. När hon e tillbaka ska jag fixa nåt riktit kul. Lovar det!


Kommentarer
Postat av: sonja

cool blogg :) o fin bild!

2008-07-01 @ 20:17:30
Postat av: Jiggy

:D! fint du äro frisk. Hiih

2008-07-01 @ 23:06:37
URL: http://jiggys.blogg.se/
Postat av: sarppa

oooooooooh ! nu blev ögonen våta av tårar igen. de enda ja gör nuförtiden e visst lipar. saknar dej så oerhört min lilla mört. vill ha dej här me mej i france o äta glass o leva livet. nu lever ja livet ensam = sitter inne o deppar o äter nutella. vill se dej min fina fina vän.

2008-07-02 @ 16:13:55
URL: http://www.withsarahseyes.blogg.se (död)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0