snyft.

Jag sitter praktiskt taget och fösöker hålla tillbaka alla tårar. Jag kan inte fatta att sommarn kommer att vara slut om 2 veckor...eller lovet. Jag vill inte, kan inte ta det, vill inte förstå. Jag vill rymma iväg till en annan planet och låsa in mej på ett rum och skrika LALALALA och tro att det här är för alltid. Jag känner, jag ÄLSKAR tre brudar: Veronica, Leona och Jannika. De här tre tjejerna plus jag bildar den perfekta fyran med lite av allt. Själv gillar vi att kalla oss fäör "SATC moved to ekenäs". De som är ännu surare är att Jannika o Veronica skall till Göteborg imoron för en vecka, jag skall till Helsingfors idag för några dagar, klarar inte av det här! Men L lovade mej att hon kanske skall åka in till stan på torsdag för att göra mej hypersuperduperglad! Och så ska jag o hon hänga ute resten av veckoslutet okså. På söndag skall jag igen in till stan av samlade, ointressanta orsaker.

Vet ni va som suger mest, min dator har värsta stärvet och låter inte ladda upp bilder varken här eller på nån annan nätsida. SKIT! Ska försöka klara mej i en stund tll fören jag slänger datorn i väggen!

Nu ska jag ut och leka att jag blir brun.

JAG ÄLSKAR SOMMARN 2008

Kommentarer
Postat av: Leonel

Jag kommer gråta ihjäl mig när jag sitter i skolan. Varje dag ska jag sitta o gråta över att vi int kan ses varje dag mera!! :'( men vi har två veckor kvar! O HU VI SKA FESTA!! :D:D<3

2008-07-28 @ 13:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0