smink eller smink?

        image51

Tänkte berätta er lite mer om smink o sminkning. För det första, så ja, de e rätt in med starka färger och feta kajallinjer. Men, skall man ha starkt smink så ska man kunna sätta på de på rätt sätt.
Som man kan se på bilderna, så har personerna ganska så samma nyanser, men skillnaden är, att personen på första bilden kunnat välja rätta färgarna för sin hud, och i rätta mängder! På andra bilden ser de alldels gräsligt ut hut hon har sminket!
NEJ till:                                                                                                       JA till:
rinnanade läppglans                                                                              naturliga nyanser på läpparna
skit starkt rouge                                                                                     svagt me rouge på kindbenen
ögonskuggor upp till brynen                                                                coola skuggor på ögonlocket

Kommentarer
Postat av: fannyns.blogg.se

Du har så rätt, men visst är den från CK snygg?:) Jag tror nog inte att jag och min snålhet skulle gå med på det, men drömma kan man ju alltid :)

2008-03-15 @ 22:26:52
URL: http://fannyns.blogg.se
Postat av: Marielle

(svar) i maj fyller jag. jadu, man kan nog hitta den lite varstans =)

2008-03-15 @ 23:52:27
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Anonym

exakt! Och naturell look e också fiint :)

2008-03-16 @ 12:36:48
URL: http://ellns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0