där kärleken står o skiner finns på skuggsidan en olycka

Och jag slutar låtsas att du verkligen finns. Att du verkligen kommer att befinna dej vid altaret när jag är klar för giftermål. Du har andra planer i ditt världssamhälle. Du ska bli något stort. Något utomstående fantastiskt, som ett stjärnfall eller en cyklon. 
 
Ett två tre. Jag förblöder i min ensamhet. Men svaghet förstärker säger dom och jag är för att testa. För att se vad det blir av mig om jag befinner mej vid satans dörr för en sekund. Kanske anstränger jag mig då mera för att bli något stort. Kanske hittar jag då den rätta dörren. Kärleken och luft att andas.

Fyra fem sex. Pang på sju och du är död.

Kommentarer
Postat av: Ale

otroligt bra skriven som vanlit-helt klart :)

2008-11-23 @ 17:59:28
URL: http://coffen.blogg.se/
Postat av: ale

exakt varför ska det vara så komplicerat!

2008-11-23 @ 18:28:59
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0