jag e så förbannad att jag skulle kunna riva dej itu, men när de kommer till det hela så skulle jag ändå aldrig klara av det.



Okej, så jag låg vaken i två timmar inatt för vadå? För att du e ett svin, för att du täcks göra såndäna saker, för att jag har kallat dej min kompis. Shit. Vafan har du gått o göra? Vad fan har fått dej o tro att dedär e rätt! Okej, okej, okej, jag erkänner, har själv varit ett likadant svin, men fyfan de va ju alldeles andra förutsättningar då. FUCK IT! Jag hatar dej killen, jag hatar dej! O ändå vet du att jag int kan mena de, hur fans gärna jag än vill. Fuck.

Kommentarer
Postat av: Leonel

Shit vilken söt nuna på den bilden! <3 ah, jag gillar att servera! Ha så kul! Själv ska jag pussla och träffa manda ikväll, haha! Ha de bra!

2008-11-08 @ 13:48:07
URL: http://hippieprinsessa.blogspot.com
Postat av: Leonel

haha, svar JA :--D

2008-11-09 @ 21:29:48
URL: http://hippieprinsessa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0