ge mej ett glas whiskey

ta min hand älskling. vi flyr tillsammans. lämnar det liv som fanns till det förflutna. ja vill stänga mina ögon och hoppa. javet att ja lätt stukar foten men just nu bryr ja mej inte det minsta. ja vill ha dej här o nu. ja vill känna dina läppar pressade mot mina som om vi levde den sista sekunden.

kom med mej. lita på mej om ja binder för dina ögon. lita på att ja håller dej i handen när du balanserar på tågskenorna. jag vill se på dej i månskenet.

kan du komma hit nu.

Kommentarer
Postat av: ale

viljan är stark men det sku va tusen gånger bättre om allting skulle gå som man vill.



jag med nu är det bara att räkna dagarna till sommarlovet!usch det blir skönt.

2009-04-14 @ 09:57:53
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0