glass smälter väl aldrig om man har den i frysen

tudelade drömmar om något som aldrig blev sant. vad jag ville och vad jag visste. jag ville ha allt. jag visste bättre än väl att man inte kan få allt. jag gick aldrig blindt mot dörrar, jag jag grät aldrig för kärlek eller romans. jag snodde äppel på grannens gård och målade svarta ränder på min vägg i rummet. jag lyssnade på musik med ord som inte gick att begripa. och jag älskade att känna vågorna slå upp mot benen en mörk sommarnatt. 

för att tydliggöra det som aldrig stod skrivet: jag gick min egen väg. 

Kommentarer
Postat av: ale

du med min ängel! jag hoppas det.

och tiotusen pussar till dej.



Man ska gå den väg man känner för och inte följa andras spår.

2009-05-01 @ 22:52:17
URL: http://coffen.blogg.se/
Postat av: Malin

svar; ojaojaoja :* mums! jag längtar tills det blir så sommar så att man kan sitta & mumsa i sig jordgubbe efter jordgubbe, samtidigt som man har solen i ögonen.

2009-05-03 @ 16:18:33
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0