flygekorrar faller ibland

O ja bryr mej int om du vet vilken min favorit färg är. Jag bryr mej inte om du vet vilken färg på ögonen jag har (jag vet det knappt själv!).
Du kan gärna skriva mej en sång med personliga ord till mollbetonade refränger, men egentligen gör det mej det samma ifall jag får en eller inte.
Det jag bryr mej om, e var du håller blicken när vi ses. Det jag bryr mej om e att se ditt leende när vi möts. Det jag vill e att du skall gilla mej med passion och känsla. Att du ska ge mej ditt allt.
Jag vet redan själv var vi hamnar på en mätstock.


Kommentarer
Postat av: ale

Det vi så ofta vill ha,är det vi så sällan får.

2009-02-26 @ 21:13:34
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0