nu leker vi ett två tre igen

1. Hur kan ja nånsin ändra på det jag e. Hur i helvete tror du att ja kan sluta äta skräpmat när de e de jag gör. Hur tror du jag kan börja leka dina lekar när ja knappt har kommit fram till ruta ett i mitt egna spel.

2. Kan kärlek vara ett spel om liv och död. Kan dina tankar vara mörkare än nattens våld. Kan dina ögon signalera om djärvhet och avund istället för den oskuldsfulla skymingen jag trodde. Kan det vara, att någon redan rev ut ditt hjärta.

3. Hur många nätter kan man vaka i rad utan att gråta sej själv till sömns

Kommentarer
Postat av: ale

Frågor som aldrig får ett svar,nästan.

2009-02-20 @ 21:15:05
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0