det mörka ger skydd för mina tårar som faller

I sången som spelar i bakgrunden sjunger dom om bruden som fick allt. Det var jag, iallafall för två sekunder fören allt slogs sönder. Med revolvern i handen stod du bakom mej o killen jag föll för föll framför mej, död. Med ett skott igenom huvudet. Du var full med agressioner.

Mina tårar suddade ut synfältet och jag kände hur allt mörknade. Nästa jag viste om var din säng o dina läppar emot mina.

Jag kommer aldrig o få göra mina egna beslut, eller hur?

Kommentarer
Postat av: ale

absolut det är bara så onödigt.tack och det har du alltid varit!

ibland krossas världen framför ens ögon men det är bara att försöka gå vidare,inget kommer tillbaka som man förlorat

2009-01-11 @ 21:36:14
URL: http://coffen.blogg.se/
Postat av: ale

tack.Måst omväxla lite när jag int har nå bättre för mej ;)

2009-01-12 @ 20:28:10
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0