hjältar existerar inte. jag bara älskar dej.

Vi slåss för de vi tror på. Vi slåss så länge blodet pumpar i kroppen. Och när de slutar, när vi känner smaken av svett och blod blandas i munnen då vi ligger på marken o ser upp mot himlen. Då vet vi allt. O de då vi ser änglar fastän vi inte tror på Gud eller livet efter döden.

Jag levde aldrig för att se mej själv bli hjälte. Jag levde inte för att få känna smaken av en hjältes läppar. Men du gav mej det ändå. Det vackraste jag nånsin sett var dina opalblåa ögon som stirrade rakt in i själen på mej. Och dina läppar sa "Du e inget för mej tösen". Jag grät int ens, det var så satans vackert. Jag lever fortfarande om dom sekunderna.

Nu leker jag med mina egna känslor och med tändstickorna. Sitter uppe på mitt rum o spelar om o om igen samma låt. Kasetten som fastnat i spelaren. En låt som har mindre känsla än en död fluga, men som betyder mer för mej än sextontusen slag i magen.

Du är min hjälte.

Kommentarer
Postat av: sara

wow älskling

2009-01-04 @ 12:34:53
URL: http://jordgubbscocktail.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack!

2009-01-04 @ 19:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0