jag har lagt svararen på för min krabbis tar kål på mej

För mitt i tystnaden stiger du in i rummet och börjar med din enmannacharad. Du drar ner bord och stolar där du går men ingen lägger vidare märke till ditt sociopatiska beteende.
Det är det galna i människan som fäster ens intresse. Det är det agressiva som får en att vara på sin vakt. Det är det fula som får en att titta ännu noggrannare. Visst är det så älskling, bekräftelse.

Jag drack aldrig upp din champagne. Hade redan fått upp min egen vid det skedet. Men du kan fortsätta inbilla dej precis det du vill. För jag har ändå redan raderat ditt nummer ur telefonen.


Kommentarer
Postat av: johanna

tack!

2009-01-02 @ 20:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0