stjärnfall

Dom sjunger om kärlek på radion. Som om dom visste bättre vad det är. Som om dom någonsin hade blivit lämnade och sårade på samma sätt som jag. Jag ser inte på kärleken genom ett rosa tyg, det har blivit klart. Jag orkar inte ens tala om kärlek nu.

Vi talar om nåt annat istället. Om varför lastbilar aldrig kan vara målade i rosa o orange. Om varför vissa heter Jasmine och visa Sofia. Om varför du av alla människor fortfarande är den som ringer mej oftast. Och varför jag aldrig svarar.

Nu kom jag på det. Du har för fan varit med hälften av mina kompisar och tror fortfarande att du har nåt att ge.


Kommentarer
Postat av: Robin

dig ;)

2009-01-03 @ 12:14:13
URL: http://robinnilssons.blogg.se/
Postat av: ale

du har helt för rätt.

Vissa är för hjärntröga när de aldrig

fattar poängen med att man int svarar!

2009-01-05 @ 16:19:50
URL: http://coffen.blogg.se/
Postat av: joy

älskar din blogg! sluta aldrig skriva! (A)

2009-01-08 @ 12:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0