det här e till dej daniela

det är sällan man förstår hur mycket nåt betyder fören man e nära att mista det(och nej ingen har gått o dött eller så). i alla fall är det så för mej. har hela sommaren gått med vetskapen om att snart kommer några av mina aldra bästaste finaste vänner o dra utomlands. en månad, två månader, ett halft år? dom sejer så mycket men vet så lite själva så jag faktiskt inte hänger med på spåren, det ända jag vet är att jag kommer o sakna dom för varje dag så satans mycket. har redan spillt en massa tårar för deras skull, för jag vet faktiskt inte hur jag kommer klara det hela. jag menar, dom ska precis inte ta o strande i stockholm eller så, nej dom jävlarna skall hela vägen runt o lika mycke till ner(åtminstone den ena, den andre vet väl knappt själv vad hon ska. fast ti france ska hon nu).

så jag ville bara seja dethär:

daniela: har känt dej i lite på ett år ungefär, men du har förgyllt mina dagar mer än du kan ana. du e en av dom galnaste och roligaste människorna jag känner och fest utan dej e som ingen fest alls. har ingen aning om hur många mornar vi har vaknat tillsammans för att inse att vi borde lägga oss tillbaka o dö - men dom e allt för få egentligen. har aldrig känt en sån gemenskap med en person som jag känner med dej. i want to be a fucking billionaire, and u know what honey, im gonna hunt u down then. älskar dej otroligt mycket och väntar ivrigt på att du kommer tillbaka. för du vet vad - då smäller det! FUCK THIS SHIT

UPDATE: daniela ska inte åka iväg från mej nu! FEST. men dehär kan ligga gärna ligga kvar här för hon ska ändå iväg inom en kort framtid(o likaså dendär veronica).

Kommentarer
Postat av: ale

Du e söt Ida! what?vart tusan drar hon?!

2010-08-31 @ 19:16:36
URL: http://coffen.blogg.se/
Postat av: vecke

du e söt ida.

2010-09-01 @ 12:47:35
URL: http://vecke.blogg.se/
Postat av: minna

tack massor!

2010-09-01 @ 19:54:58
URL: http://minnass.webblogg.se/
Postat av: daniela

<3

2010-09-02 @ 08:28:57
URL: http://danielat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0