året tvåtusentio



januari - blev av med den slitna röda färgen på håret. gjorde mest ingenting vad jag minns. frös så satana eftersom det var is ute.



februari - det var sportlov och jag åt pizza ungefär hela veckan. firade en del av det i ekenäs med tjejerna o åkte till slalombacken för att åka pulka.



mars - vi firade jossan, sara som gick o blev vuxna! i slutet av mars blev jag okså myndig. det var en massa födelsedagsfirande på ett sätt och annat.



april - vi firade mej i början av april och mamma o pappa reste bort för två veckor. jag var ensam hemma o åt ohälsosam mat. jag tror det ännu fanns snö.



maj - vi firade vappen i regnet men hade jäklakul. det blev allvarligt fint väder och skolan närmade sig sitt slut.



juni - jag o ella drog iväg till stockholm för en vecka o det var plus 35 o vi svettades som grisar. hade en underbar resa och catchade en hel del bruna.




juli - spenderade mest tid på lande och i ekenäs(därför har ja dåligt med bilder på denhär datorn). det var sjukligt hett och vi festade och grillade en massa.




augusti
- drog till paris med mattias och valter. hade en fin resa bortsett från de första dagarna då min hals tänkte döda mej. skolan började och därmed också mitt sista år i gymnasiet.



september
- ellen fyllde 18 år och det blev lite höstvibbar i vädret. hade fullt upp med att komma in i rytmen att vakan tidigt och dra sig till skolan.



oktober
- tröjan blev min bästa vän och det var lite skönt med höstmys. daniela åkte iväg till nz och vi firade lillajul(wtf)



november - flöt på och martina samt elin blev äntligen aderton! wuhuuu. festande för det mesta och lite annat där emellan(har inga bilder typ)

december
- im still wating men det ser jädrans bra ut!

har haft ett otroligt fint år och ett stort tack e till mina fina vänner som gjort mina dagar så fina

Kommentarer
Postat av: sigge

HOT du var på bild nr1! miss the redhead:((((

2010-12-14 @ 16:45:37
URL: http://furrycat.blogg.se/
Postat av: daniela

Älskar det här inlägget! Supernice!

2010-12-14 @ 19:56:01
URL: http://danielat.blogg.se/
Postat av: elppa

många pussar ti dej <3 2011 ska bli tusen gånger bättre :)

2010-12-16 @ 16:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0