veronica decides to go to NZ




tjabbakebabba, dethär inlägget är tillägnat veronica, och enbart henne.

veckesmecke är en av de underbaraste personer jag känner. har känt henne bra i nu 3 år tillbaka och mindre bra några år av barndomen i tenala skogarna.

du finns alltid där för mej, vare sej det är för att jag e fitti så satan o bara måste skrika ut mej, eller om det gäller tårar av glädje eller sorg. du e den som lyssnar utan att döma och som förstår båda sidorna av saken. kan snacka om absolut allt och inget med dej i flera timmar utan att bli uttråkad, och om samtaslämnenena tar slut finns alltid linus o malva och dom andra vi med vår sjuka fantasi har utvecklat. jag tror jag talar sanning när jag sejer att du vet precis allt om mej, och så vill jag att det ska vara. vi har delat våra vinflaskor i ungdomsåren och där med finns minnena, minnena om pannband och för mycket rouge och senare utekvällar som aldrig tar slut och mattbryggan med mera. om jag måste välja mellan dej o att aldri mera äta kotzone skulle ja välja dej(och det vet du är typ det tuffaste valet man kan tänka sej!)

jag hoppas du o henry kommer o ha en prima superduper resa! att ni kommer o uppleva o se en massa fint och att du kanske där emellan hinner slå mej en signlar eller updatera i min inbox. krama daniela en stor kram från mej när du kommer fram och ses vi om ett halvår. du är den bästa, älskar dej!

ps. daddy cool

Kommentarer
Postat av: vecke (alias Malva)

Ketut, du får mig att släppa en tår.

Kommer att sakna dig så. Våra dagliga samtal om allt mellan himmel och jord, liksom alla de galna party-kvällarna som vi skakat rumpa och pummat dricka av alla vi känner. vi har liksom en egen historia. och vilken jävla tur att du var en sådan nyfiken snokare, som lyckades klura ut vem lucke var, och därefter bonga även mig på vår allas kära irc-galleria. gosh. ljuva tider.

vad mer kan man säga.

du och en kotzone? du, lätt. Och förstås vet även du vilket val det handlar om. lite som liv och död.

kärlek underbar ida.

tur att vi har livet på oss!

2010-10-28 @ 21:15:23
URL: http://vecke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0