den tjugotredje mars

vet ni hoppet som vaknar upp inuti när man tar fram en vårrock och tänker att man kanske glömt en slant eller två där när den las undan? just så kände jag idag, och ni kan tänka er hur glad jag ble när jag la ner handen o hittade 10 cent........what the fuck.

idag har jag spenderat dagen med diverse ärenden på stan samt en lunch med fina janso och danih. just nu har jag en krypande ångestkänsla inuti, en sån känsla som håller sej ett par dagar eftersom du inte kan få bort den. usch. borde för övrigt ta fram damsugaren och städa o diska o allt tusan inför fredagen, men tror ni jag orkar? nej. e helt dödstrött på allting som har med plikter o måsta-pån att göra. vill bara släppa loss håret och stå i strlåkastar ljuset inne på krogen. tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0